reklama

Úcta k životu

Ak je matka schopná a ochotná zabiť vlastné dieťa, čo bráni tomu, aby som zabil ja teba a ty mňa? Pristúpujme k životu zodpovedne a s láskou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

25. marec je dňom počatého dieťaťa. Skúsme sa zamyslieť nad tým, ako my pristupujeme k problematike potratov. Mnohí ľudia si povedia, však matka má právo rozhodnúť o svojom živote a o živote svojho dieťaťa. Zdá sa, že dnešná spoločnosť nielen že toleruje potraty, ale ich ešte aj odporúča. Lenže pozrime sa na to z inej stránky. Matka Tereza povedala: “ak je matka schopná a ochotná zabiť vlastné dieťa, čo bráni tomu, aby som zabil ja teba a ty mňa? Medzi tým nie je žiadny rozdiel.“ Je to určite pravdivý výrok. Ak bude spoločnosť tolerovať potraty určite civilizácia zanikne. Veď, keď môže matka zabiť svoje vlastné dieťa, ktoré je nevinné a nie je schopne sa brániť, čo bráni tomu aby sme začali zabíjať starých a chorých ľudí, však si povieme: bude lepšie keď ich zavraždíme, aspoň sa tí ľudia nemusia trápiť a je to pre nich lepšie. A tak to bude ďalej pokračovať, až sa budeme navzájom vraždiť. Kto dal človeku moc a možnosť rozhodovať o živote druhého? Spoločnosť nesmie tolerovať ani schvaľovať či odporúčať potraty, inak sa to obratí proti nej. Tu by som chcel pripomenúť, že vinu nenesie vždy len matka, ale aj spoločnosť či je to jej manžel, jej rodičia, príbuzný, lekár. Proste všetci čo matku akýmkoľvek spôsobom nútia ísť na potrat. Na záver skúsme porozmýšľať ako si mi vážime život. A nenechajme sa oklamať „peknými“ zaobalenými slovami, ktoré nám ponúkajú média, lekári a podobne. Skúsme dané veci skúmať a študovať podrobnejšie a pristupujme naozaj zodpovedne a s láskou k druhému človeku.

Milan Šprlák

Milan Šprlák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu